
[su_spacer size=”10″]
Projekt „Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych studentów profilaktyki społecznej i resocjalizacji oraz pracy socjalnej” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
O projekcie
Głównym celem projektu jest wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych u 135 studentek i studentów II i III roku studiów pierwszego stopnia na 2 kierunkach: profilaktyka społeczna i resocjalizacja oraz praca socjalna, studiujących w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Rozwój wymienionych kompetencji odpowiada potrzebom otoczenia społeczno-gospodarczego. Udział w projekcie umożliwi uczestnikom wzmocnienie kompetencji, a tym samym ułatwi wejście na rynek pracy. Podniesienie kompetencji zostanie poświadczone certyfikatami lub świadectwami ukończenia warsztatów i szkoleń.
Projekt Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych studentów profilaktyki społecznej i resocjalizacji oraz pracy socjalnej będzie realizowany od 11 stycznia 2017 r. do 30 września 2019 r. Jest on współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Rekrutacja
Rekrutacja jest otwarta dla:
- studentów pracy socjalnej II i III roku studiów pierwszego stopnia stacjonarnych i niestacjonarnych
- studentów profilaktyki społecznej i resocjalizacji II i III roku studiów pierwszego stopnia stacjonarnych i niestacjonarnych
Rekrutacja obejmuje dwa etapy.
Etap pierwszy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego i napisanie listu motywacyjnego oraz złożenie tych dokumentów u pani Emilii Żukowskiej-Stępniak w pok. 31 lub wysłanie mailem na adres: projekt.integracja@gmail.com
Zgłoszenie i list motywacyjny należy przesyłać:
II EDYCJA:
- w I turze rekrutacji do 15 listopada 2017 r. – rekrutacja przedłużona do 30 listopada
- w II turze rekrutacji do 31 grudnia 2017 r.
- w III turze rekrutacji do 28 stycznia 2018 r.
- w IV turze uzupełniającej do 23 II 2018 r.
I EDYCJA:
- w I turze rekrutacji do 17 stycznia 2017 r.
- w II turze rekrutacji do 10 lutego 2017 r.
- w III turze rekrutacji do 28 lutego 2017 r.
Etap drugi – ustalenie listy rankingowej według kryteriów:
- Złożenie wyżej wymienionych dokumentów w terminie – 1 pkt.
- Kompletność dokumentów – 1 pkt.
- Ocena listów motywacyjnych: słaba, średnia, duża motywacja – 1-3 pkt.
Przy większej liczbie zgłoszeń ustalona jest dodatkowa punktacja rankingowa według następujących kryteriów i punktów:
- brak ukończonych szkoleń finansowanych ze środków Unii Europejskiej (oświadczenie) – 2 pkt.
- brak wpisów warunkowych – 1 pkt.
- rozmowa rekrutacyjna diagnozująca poziom kompetencji: komunikacyjnych, zawodowych, kognitywnych – od 0 do 3 pkt.
Przewidziana jest lista rezerwowa obejmująca 4 miejsca, która jest ustalona według wcześniej określonych kryteriów rankingowych. Lista ta uwzględnia także miejsca zwolnione w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie z przyczyn losowych.
Lista rankingowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej IPSIR w zakładce: Projekt „Integracja i reintegracja w działaniu”.
Liczba miejsc w edycji: 45
Osoby zakwalifikowane w ramach listy rankingowej przechodzą do kolejnego etapu rekrutacji, obejmującego złożenie kompletu niżej wymienionych dokumentów wymaganych w procesie rekrutacji:
- wypełniony formularz rekrutacyjny – link
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych – link
- deklaracja uczestnictwa w projekcie – link
- wzór umowy uczestnictwa w projekcie – link
Zobacz także
[su_tabs style=”default” active=”1″ vertical=”no” class=””] [su_tab title=”Regulamin projektu” disabled=”no” anchor=”” url=”” target=”blank” class=””]Regulamin Projektu Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych,analitycznych i zawodowych studentów „profilaktyki społecznej i resocjalizacji” oraz „pracy socjalnej”
z dnia 3 stycznia 2017 r.
w sprawie zasad rekrutacji, udziału i organizacji warsztatów, szkoleń i wizyt studyjnych
I. Postanowienia ogólne
§ 1
1. Regulamin Projektu Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych studentów „profilaktyki społecznej i resocjalizacji” oraz „pracy socjalnej” zwany dalej Regulaminem określa warunki rekrutacji, udziału, zakresu wsparcia i organizacji zadań przewidzianych w niniejszym Projekcie.
2. Projekt jest realizowany przez Uniwersytet Warszawski w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
§ 2
Stosowane pojęcie i skróty:
1. Projekt – „Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych studentów profilaktyki społecznej i resocjalizacji oraz pracy socjalnej”.
2. Organizator – Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji (Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji) Uniwersytet Warszawski.
3. Regulamin – „Regulamin Projektu Integracja i reintegracja w działaniu. Podniesienie oczekiwanych przez pracodawców kompetencji m.in. komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych studentów profilaktyki społecznej i resocjalizacji oraz pracy socjalnej”.
4. Student – osoba posiadająca aktualny status studenta Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach „profilaktyka społeczna i resocjalizacja” oraz „praca socjalna” (studia pierwszego stopnia, stacjonarne i niestacjonarne) realizowanych w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego.
5. Kandydat – osoba ubiegająca się o zakwalifikowanie do udziału w Projekcie zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie.
6. Uczestnik/Beneficjent – osoba, która po spełnieniu zasad określonych w Regulaminie została przyjęta do udziału w Projekcie.
7. Biuro Projektu – Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji, Uniwersytet Warszawski, ul. Podchorążych 20, 00-721 Warszawa, pok. 31. Osoby do kontaktu: dr Ewa Stachowska i Emilia Żukowska-Stępniak, e-mail: projekt.integracja@gmail.com
II. Zakres wsparcia
§ 3
1. Projekt w całym okresie trwania projektu skierowany jest do łącznej liczby 135 studentów (120 K i 15 M) studiujących na kierunkach „profilaktyka społeczna i resocjalizacja” oraz „praca socjalna” w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Podchorążych 20, 00-721 Warszawa i ma na celu rozwój kompetencji, komunikacyjnych, analitycznych i zawodowych, które odpowiadają oczekiwaniom pracodawców.
2. W projekcie realizowane będą następujące formy wsparcia:
a) Badanie kompetencji Uczestników Projektu (2 tury: na początku i końcu Projektu) b) Warsztat kształcący kompetencje komunikacyjne (językowe) z języka angielskiego na poziomie B2 z lektorami i native speakerami (30 godz. dla każdej grupy) c) Warsztat kształcący kompetencje komunikacyjne (interpersonalne): Komunikacja interpersonalna – rola i znaczenie w procesach grupowych (12 godz. dla każdej grupy) d) Warsztat: Kreacja i autoprezentacja (15 godz. dla każdej grupy) e) Warsztat: Zespołowe rozwiązywanie problemów (15 godz. dla każdej grupy) f) Warsztat: Zróżnicowanie i integracja kulturowa (18 godz. dla każdej grupy) g) Warsztat: Negocjacje i mediacje – narzędzia integracji i reintegracji w działaniu (15 godz. dla każdej grupy) h) Warsztat: Bazy danych – research i komparatystyka źródeł (15 godz. dla każdej grupy) i) Warsztaty: Grupy terapeutyczne jako forma pomocy młodzieży (dodatkowe zajęcia realizowane wspólnie z pracodawcami) j) Warsztaty: Aktywne metody pracy z młodzieżą (dodatkowe zajęcia realizowane wspólnie z pracodawcami) k) Certyfikowane Szkolenie PRINCE2 Foundation – zarządzanie projektem (3 grupy, 24 godz. dla każdej grupy) l) Wizyty studyjne u pracodawców3. Udział w projekcie dla Uczestników jest bezpłatny.
§ 4
1. Warsztaty, o których mowa w § 3 pkt. 2 odbywać się będą w grupach liczących 11-12 osób z możliwością wprowadzania przesunięć liczby uczestników pomiędzy poszczególnymi warsztatami.
2. Szkolenia, o których mowa w § 3 pkt. 2 zrealizowane będzie w grupach liczących 15 osób z możliwością wprowadzania przesunięć liczby uczestników pomiędzy grupami.
3. Warsztaty i szkolenie będą się odbywać w salach Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW, ul. Podchorążych 20.
4. Wizyty studyjne, o których mowa w § 3 pkt. 2 odbywać się będą w placówkach pracodawców.
5. O szczegółowych terminach i miejscach odbywania zajęć uczestnicy będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem (min. 7 dni ).
Informacja o terminach umieszczona zostanie przez Biuro Projektu w harmonogramie zajęć na stronie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego w zakładce „Projekt Integracja w działaniu” oraz rozesłana na adresy mailowe Uczestników podane w formularzu rekrutacyjnym.
6. Organizator zastrzega sobie prawo przeniesienia zajęć na inny termin niż ogłoszony w harmonogramie z uzasadnionych przyczyn, w tym zwłaszcza z przyczyn niezależnych od organizatora.
Informacja o zmianie terminu zajęć zostanie umieszczona przez Biuro Projektu na stronie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego w zakładce „Projekt Integracja w działaniu” oraz rozesłana na adresy mailowe Uczestników podane w formularzu rekrutacyjnym.
7. Każdy z Uczestników po spełnieniu wymogów, określonych przez prowadzących i wymienionych w Sylabusie poszczególnych warsztatów otrzyma zaświadczenie/świadectwo ukończenia każdego z warsztatów wymienionych w § 3 pkt. 2, lit. b-j niniejszego Regulaminu.
8. Każdy z Uczestników po spełnieniu wymogów, określonych przez prowadzących otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia wymienionego w § 3 pkt. 2, lit. k niniejszego Regulaminu.
9. Każdy z Uczestników po spełnieniu wymogów, określonych przez prowadzących otrzyma zaświadczenie/świadectwo odbycia wizyt studyjnych wymienionych § 3 pkt. 2, lit. l niniejszego Regulaminu.
Organizacja rekrutacji
§ 5
1. W Projekcie mogą uczestniczyć studenci 4 ostatnich semestrów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia na kierunkach: „profilaktyka społeczna i resocjalizacja” lub „praca socjalna” w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji (na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji) Uniwersytetu Warszawskiego.
2. Liczba miejsc w ogłoszonym przez Organizatora procesie rekrutacji wynosi 45.
3. Rekrutacja obejmuje dwa etapy:
a) Etap pierwszy – postępowanie kwalifikacyjne – w którym kandydaci zobowiązani są do złożenia wypełnionego formularza zgłoszeniowego i napisanego listu motywacyjnego. Dokumenty te należy złożyć w pok. 31 lub wysłać mailem na adres: projekt.integracja@gmail.com
Wzór formularza zgłoszeniowego dostępny jest do pobrania na stronie internetowej Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
b) Etap drugi – ustalenie listy rankingowej według kryteriów: Złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 2 lit. a w terminie – 1 pkt.; Kompletność dokumentów – 1 pkt.; Ocena listów motywacyjnych: słaba, średnia, duża motywacja – 1-3 pkt.
1) Ocena złożonych dokumentów przeprowadzona zostanie przez Komisję powołaną przez Kierownika Projektu – dr Ewę Stachowską. W skład Komisji wchodzą: Kierownik Projektu oraz dwóch członków wskazanych przez Kierownika Projektu.
2) o wyniku postępowania o którym mowa w pkt. 2 lit. a i b Kandydaci zostaną poinformowani mailowo przez wysłanie na adresy mailowe podane w formularzach zgłoszeniowych.
3) lista rankingowa zostanie opublikowana na stornie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
4. W sytuacji większej liczby zgłoszeń ustalona zostanie dodatkowa punktacja rankingowa według następujących kryteriów i punktów:
a) brak ukończonych szkoleń finansowanych ze środków Unii Europejskiej (oświadczenie) – 2 pkt. b) brak wpisów warunkowych – 1 pkt. c) rozmowa rekrutacyjna diagnozująca poziom kompetencji: komunikacyjnych, zawodowych, kognitywnych – od 0 do 3 pkt.5. W przypadku uzyskania przez kandydatów tej samej liczby punktów o zakwalifikowaniu do projektu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
6. W procesie rekrutacji przewidziana jest lista rezerwowa obejmująca 4 miejsca, która jest ustalona według wcześniej określonych kryteriów rankingowych.
Lista rezerwowa uwzględnia również miejsca zwolnione w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie z przyczyn losowych.
7. Kandydaci zakwalifikowani do Projektu zobowiązani są do wypełnienia, podpisania i złożenia następujących dokumentów: formularz rekrutacyjny; zgoda na przetwarzanie danych osobowych; oświadczenie uczestnika Projektu; umowa uczestnictwa w Projekcie; ankieta motywacji; deklaracja uczestnika w Projekcie – dostępnych do pobrania na stronie internetowej Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
8. Wypełnione dokumenty należy złożyć w pok. 31 w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w terminie ogłoszonym przez Organizatora na stronie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
9. Ocena złożonych dokumentów przeprowadzona zostanie przez Komisję powołaną przez Kierownika Projektu – dr Ewę Stachowską. W skład Komisji wchodzą: Kierownik Projektu oraz dwóch członków wskazanych przez Kierownika Projektu.
10. Komisja dokonuje oceny kompletności i prawidłowości wypełnienia złożonych dokumentów. W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków formalnych aplikacja zostanie odrzucona.
11. Komisja sporządzi protokół oraz listę osób przyjętych do Projektu oraz listę rezerwową.
12. Lista osób przyjętych do Projektu dostępna będzie w Biurze Projektu oraz umieszczona na stronie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”. Informacja o przyjęciu zostanie także przesłana na adresy mailowe Uczestników podanych w formularzu rekrutacyjnym.
13. W przypadku rezygnacji lub skreślenia Uczestnika z listy miejsce to przysługuje pierwszemu Kandydatowi z listy rezerwowej.
14. Terminy naborów będą każdorazowo ogłaszane przez Organizatora na stronie internetowej Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
15. W przypadku nie zgłoszenia się wymaganej liczby kandydatów, rekrutacja zostanie przedłużona. Informacja o przedłużeniu rekrutacji zamieszczona zostanie przez Organizatora na stronie internetowej Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW w zakładce „Projekt Integracja w działaniu”.
Zasady uczestnictwa w Projekcie
§ 6
1. Uczestnik zobowiązuje się brania udziału we wszystkich zadeklarowanych zajęciach, akceptując terminy i miejsce, które wyznaczy Organizator.
a) Uczestnik zobowiązany jest do 100% frekwencji na wszystkich zajęciach będących przedmiotem Projektu. b) W przypadku nieusprawiedliwionej absencji Organizator zastrzega sobie prawo wykreślenia Uczestnika z listy. c) Uczestnik zobowiązuje się do realizacji zadań projektowych przewidzianych w ramach poszczególnych zajęć całego Projektu. 2. Uczestnik projektu zobowiązany jest do wzięcia udziału w początkowym i końcowym badaniu kompetencji. 3. Uczestnik zobowiązany jest do poddania się badaniom ankietowym w celu monitoringu i ewaluacji Projektu w czasie trwania Projektu i do 12 miesięcy po jego zakończeniu.Przepisy końcowe
§ 7
1. Organizator zastrzega sobie prawo wniesienia zmian do Regulaminu lub wprowadzenia dodatkowych postanowień związanych z realizacją poszczególnych działań przewidzianych w Projekcie, które są niezbędne do właściwej realizacji Projektu.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje przez czas trwania Projektu.
[/su_tab] [su_tab title=”Warsztaty” disabled=”no” anchor=”” url=”” target=”blank” class=””]Wykaz warsztatów i szkoleń realizowanych w ramach w projektu „Integracja i reintegracja w działaniu…”
Kompetencje KOMUNIKACYJNE
Zajęcia w języku angielskim:
- prowadzone metodą warsztatową
- realizowane przez lektorów native speakerów
- 30 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Komunikacja interpersonalna – rola i znaczenie w procesach grupowych
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową
- komunikacja w procesach grupowych ze szczególnym ukierunkowaniem na grupy zadaniowe
- 12 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Kreacja i autoprezentacja
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową
- zarządzanie wizerunkiem, emocjami, umiejętnością prezentacji przed audytorium, metody kreatywne, elementy savoir-vivre
- 15 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Negocjacje i mediacje – narzędzia integracji i reintegracji w działaniu
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową
- dynamiki konfliktów i sposoby ich rozwiązywania; funkcjonowanie jednostek w sytuacjach trudnych, przebieg procesu mediacji i negocjacji prawne uwarunkowania mediacji i negocjacji, procedury negocjacyjne i mediacyjne, etyka w praktyce mediacyjnej i negocjacyjnej
- 15 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Kompetencje ANALITYCZNE
Zespołowe rozwiązywanie problemów
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową
- diagnoza i rozwiązywania problemów, określenie roli i zakresu wpływu problemów na pracę grupy, hierarchizacja problemów, przełamywanie barier w sytuacjach problemowych w działaniach grupy
- 15 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Szkolenie PRINCE2 Foundation
- przygotowanie i uzasadnienie projektu, organizowanie i zarządzanie projektem
- zajęcia realizowane przez zewnętrzną Akredytowaną Organizację Szkoleniową
- 24 godz.
- zakończone certyfikatem
Bazy danych – research i komparatystyka danych
- zajęcia prowadzone metodą warsztatową
- specjalistycznych baz danych polskich i zagranicznych, komparatystyki zawartych danych i informacji, przeszukiwanie zagregowanych zbiorów danych i źródeł wykorzystania danych w tworzeniu projektów
- 15 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Kompetencje ZAWODOWE
Zróżnicowanie i integracja kulturowa
- zajęcia w formie warsztatowej
- normy i wartości kultur i religii, przestrzenie barier komunikacyjnych i ich przełamywanie, budowanie dialogu w warunkach wielokulturowości
- 18 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Grupy terapeutyczne jako forma pomocy młodzieży
- zajęcia w formie warsztatowej realizowane wspólnie z pracodawcami
- budowanie grupy terapeutycznej, mechanizmy wpływu grupy na jej członków, dynamika grupy zamkniętej, projektowanie sytuacji terapeutycznych w grupie
- rola terapeuty grupowego, etyczne aspekty terapii
- 18 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Aktywne metody pracy z młodzieżą
- zajęcia w formie warsztatowej realizowane wspólnie z pracodawcami
- modele profilaktyki i innowacji pedagogicznych skierowanych do młodzieży z grup ryzyka, pracę z młodzieżą metodą projektową
- konstruowanie projektów profilaktyczno-wychowawczych
- 18 godz.
- zakończone świadectwem ukończenia
Wizyty Studyjne u pracodawców
- realizacja praktycznych zadań i projektów u pracodawcy
- 18 godz.
- Katarzyna Bedyk
- Martyna Bujakowska
- Magda Chmielewska
- Julita Derkacz
- Anna Dziki
- Weronika Gałązka
- Izabela Gałecka
- Angelika Gąbka
- Olga Gozdur
- Elżbieta Grzebielec
- Kinga Grzelczak
- Karolina Jabłońska
- Aleksandra Jagodzińska
- Anna Karpińska
- Roksana Katryńska
- Monika Kiełek
- Justyna Komańska
- Malwina Krasnodębska
- Paulina Loranty
- Barbara Łuckiewicz
- Martyna Magacz
- Kamila Makowska
- Natalia Malinowska
- Marta Marszycka
- Martyna Misiek
- Adrianna Moczulska
- Katarzyna Nawrocka
- Kacper Nowak
- Kamila Ociepa
- Monika Osiak
- Oliwia Panfil
- Maria Piotrowicz
- Kinga Pruszyńska
- Klaudia Puchalska
- Magdalena Rodak
- Michał Słabuszewski
- Szymon Sulka
- Zuzanna Tobiasz
- Rafał Tomczak
- Karolina Tuszyńska
- Katarzyna Wajszczuk
- Natalia Wawrzkiewicz
- Kamila Wnorowska
- Natalia Wójcicka
- Izabela Zawadzka
- Sylwia Balsiewicz
- Aleksandra Bieszczad
- Igor Chmielecki
- Natalia Chodowiec
- Patrycja Czyżyk
- Aleksandra Domańska
- Mateusz Gaszyński
- Karolina Goryszewska
- Kaja Imielska
- Zuzanna Kostrzewa
- Zuzanna Kowalczyk
- Aleksandra Kozłowska
- Natalia Krawczyk
- Anna Ksiądz
- Karolina Lendzioszek
- Marta Loze
- Katarzyna Łubkowska
- Natalia Marczuk
- Edyta Markowicz
- Karolina Mazur
- Iwona Micor
- Natalia Murawska
- Jakub Nowak
- Beata Orzechowska
- Aleksandra Pijanowska
- Sara Piwnicka
- Izabela Potent
- Martyna Profus
- Magdalena Rodak
- Karina Rymar
- Klaudia Stelmasiak
- Klaudia Szewczyk
- Katarzyna Wajszczuk
- Mateusz Włodarczyk
- Zuzanna Włodarczyk
- Marta Woźnica
- Patrycja Wróblewska
- Natalia Zalewska
Plany zajęć I edycja
- 3-5 marca 2017 r.
- 17-19 marca 2017 r.
- 31 marca – 2 kwietnia 2017 r.
- 12-14 maja 2017 r.
- 26-28 maja 2017 r. – szkolenie Prince2 Foundation
- 2-3 czerwca 2017 r.
- 9-11 czerwca 2017 r.
- 23-25 czerwca 2017 r. – zajęcia „Bazy danych…” odbywają się w 1 grupie
- 30 czerwca – 2 lipca 2017 r. – zajęcia „Bazy danych…” odbywają się w 1 grupie
- 18-19 listopada 2017 r.
- 24-26 listopada 2017 r.
- 19 grudnia 2017 r.
Plany zajęć I edycja
- 8 grudnia 2017 r.
- 15 grudnia 2017 r.
- 19-21 stycznia 2018 r.
- 23-25 lutego 2018 r.
- 2 marca 2018 r.
- 9 marca 2018 r.
- 16 marca 2018 r.
- 23 marca 2018 r.
- 13-15 kwietnia 2018 r.
- 20 kwietnia 2018 r.
- 18 maja 2018 r.
- 25-27 maja 2018 r. – szkolenie Prince2 Foundation
- 8-10 czerwca 2018 r
Terminy zajęć w ramach projektu „Integracja i reintegracja w działaniu…”
II edycja
- 8, 15 grudzień 2017
- 19, 20, 21 styczeń 2018
- 23, 24, 25 luty 2018
- 2, 9, 16, 23 marzec 2018
- 13, 14, 15, 20 kwiecień 2018
- 18, 25, 26, 27 maj (P2F) 2018
- 8, 9, 10 czerwiec 2018
Terminy zajęć w ramach projektu „Integracja i reintegracja w działaniu…”
I edycja
- 3 – 5 marca
- 17 – 19 marca
- 31 marca – 2 kwietnia
- 12 – 14 maja
- 26 – 28 maja
- 2 – 3 czerwca
- 9 – 11 czerwca
- 23 – 25 czerwca
- 30 czerwca – 2 lipca
Biuro Projektu
- Kierownik Projektu: dr Ewa Stachowska
- Asystent Kierownika Projektu: Emilia Żukowska-Stępniak
Uniwersytet Warszawski
Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji
ul. Podchorążych 20, pok. 31
e-mail: projekt.integracja@gmail.com
tel: 22 55 30 731 (pn-pt, godz. 11-15)
[/su_tab] [/su_tabs]